Aurora Kim

Welcome to my personal daily life
هروقت... Aurora Kim
Aurora Kim دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۲:۵۱ ب.ظ

هروقت...

خواستم بگم هروقت نیاز به درد و دل داشتین

یا یه جا که خودتون رو خالی کنین 

این پست برا این کاره ... 

می‌شنوم :)

null

دختر  ستاره ای دختر  ستاره ای دختر  ستاره ای تارا دخمل ONLY<3 تارا دخمل عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه carzy boy 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 .. (jung mihi) Park roomin .. 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧
Last Comments :
۱۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • دختر ستاره ای
    ۲۴ آذر ۰۱، ۲۲:۰۵
    دختر  ستاره ای
    نمیدونم چرا وقتی همچین نوشته ای رو دیدم یه بغضی ته گلوم رو گرفت
    گاهی وقتا این شخصیت پارانوئید وسواسیم گند میزنه به کل زندگیم و خراب کاری میکنه انگار رو سرش یه گونی کشیده و میخواد به جلو حرکت کنه....
  • Aurora Kim
    ۲۵ آذر ۰۱، ۱۷:۵۱
    Aurora Kim
    اشک ...
    باید یه راهی برا این پارانوئید بودنت پیدا کنی
    چون جدا از اینکه به بقیه صدمه میزنه، خودت بیشتر از بقیه آسیب میبینی... 
  • دختر ستاره ای
    ۲۵ آذر ۰۱، ۱۹:۳۹
    دختر  ستاره ای
    نمیدونم باید چیکار کنم...
  • Aurora Kim
    ۲۶ آذر ۰۱، ۰۸:۰۴
    Aurora Kim
    روانپزشک بهترین گزینه ست 
  • دختر ستاره ای
    ۲۶ آذر ۰۱، ۱۱:۰۱
    دختر  ستاره ای
    اول فکر کنم بهتر باشه برم پیش یه روانشناس
  • Aurora Kim
    ۲۶ آذر ۰۱، ۱۱:۰۳
    Aurora Kim
    اره چون اونا بهتر میتونن کمک کنن
  • تارا دخمل
    ۴ دی ۰۱، ۰۳:۳۰
    تارا دخمل
    سلام میشه وبی رد که باهاش اومدم تبلیغ کنی تو وبت
  • Aurora Kim
    ۵ دی ۰۱، ۲۲:۳۷
    Aurora Kim
    حتما ^^
  • ONLY<3
    ۴ دی ۰۱، ۱۸:۲۵
    ONLY<3
    میشه شونه ها تو در اختیارم بزاری تا گریه کنم و خیسشون کنم؟
    میشه گوشاتو بدی به من تا دردو دل کنم باهات؟
    میشه بدنتو‌ بدیش‌ من تا بغلش کنم و ازش جدا نشم؟
    میشه‌ دستات‌ رو بدی‌ بم تا‌ بگیرمشون و ازشون جدا‌ نشم ؟(وقتی دارم راه اشتباهی رو میرم وقتی دارم به تاریکی‌ نزدیک میشم دستمو محکم بگیره‌ و نزاری‌ برم‌ سمتشون‌)
    میشه قلبتو‌ بدی بم؟
  • Aurora Kim
    ۵ دی ۰۱، ۲۳:۱۳
    Aurora Kim
    بیا تو آغوشم همه غم و درداتو  بم منتقل‌ کن ...
    بیا بغلم چون طاقت دیدن اینو ندارم یکی رو تو این حال ببینم 
    چون... تجربش کردم ... 
  • تارا دخمل
    ۶ دی ۰۱، ۰۰:۱۳
    تارا دخمل
    فالوشم میکنی
  • Aurora Kim
    ۶ دی ۰۱، ۲۱:۰۰
    Aurora Kim
    فالویی :)
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    ۲۴ اسفند ۰۱، ۱۲:۰۲
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    عام...یهویی اومدم اینجا. اما بزرگترین دردم اینه که یکیم از همکلاسیام هفته پیش فهمید که سرطان داره، ۳۰ درصد بدنشم درگیره:::)
  • Aurora Kim
    ۲۴ اسفند ۰۱، ۱۴:۳۷
    Aurora Kim
    بهترین کار اینه بهش امید بدی و زیاد جوری نشون ندی که شکه شدی و ...
    همه چی عادیه  

  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    ۲۴ اسفند ۰۱، ۱۷:۴۵
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    بحث اینه که سابقه سرطان داره، و از خداش بود که داشته باشه چون میگه ماری کوری هم سرطان داشته.
    ولی خب برای ماها اینطوری نیست.
  • carzy boy
    ۳ فروردين ۰۲، ۱۳:۲۲
    carzy boy
    سلام سال نو مبارک
    فالو شدی
  • Aurora Kim
    ۱۸ فروردين ۰۲، ۱۸:۱۵
    Aurora Kim
    همچنین ♡
  • 𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
    ۱۴ فروردين ۰۲، ۱۵:۵۴
    𝑵𝒂𝒓𝒔𝒊𝒔 ..
    نمی دونم ....فقط می دونم تمام دنیا داره آزارم میده ..... و نمی دونم از بس دفاع کردم از خودم خسته شدم ....دقیقا با یه تیکه گوشت فرقی ندارم .....حالم قابل توضیح دادن نیست....
  • Aurora Kim
    ۱۹ فروردين ۰۲، ۲۰:۲۳
    Aurora Kim
    درکت میکنم منم همچین حسی رو دارم 
    با ترکیب حس اضافه بودنم تو این دنیا
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ۷ ارديبهشت ۰۲، ۰۹:۴۵
    (jung mihi) Park roomin ..
    سلاااممممممممم اروپا خوووبیییییی؟
    درس و مدرسه خوبهه؟
    بعد یه مدت اومدم بیان
    اینقد مغزم درگیره فراموش میکنم بیان بیام
    خواستم احوالتو بپرسم
  • Aurora Kim
    ۱۶ ارديبهشت ۰۲، ۱۸:۱۶
    Aurora Kim
    سلاممممم ژگر شطوری؟
    مرسی من خوبم چه خبر چه موکونی؟
    درس و اینا خوبا بد نیست 
    چه خوب چه عجب 
    هعییییی
    ای ژگرتو 🥲💕
  • 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧
    ۲۷ اسفند ۰۲، ۱۷:۲۳
    𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧
    زمین میگرده.. میچرخه و میچرخه.. گاهی به یه آدم وابسته میشی.. و به بدترین نحو ممکن ازش جدا میشی.. اونم به هر دلیلی.. میمیری تا خودتو سرپا کنی.. جون میکَنی تا سرپا شی.. ولی تاحالا شنیدی که میگن تا وقتی درس نگیری، تاریخ تکرار میشه؟ :).. یه آدم جدید میاد.. سعی میکنی اولش سخت بگیری و وابسته نشی.. اما از یجایی به بعد، یهو به خودت میای میبینی : ای وای من! این آدمِ جدیده شده همه جونِ من! کم کم بهش اعتمادم میکنی، همه چیتو بهش میگی.. شبایی که باهاش حرف میزنی رو محاله ممکنه بتونی فراموش کنی! اولین دوست دارم.. اولین تلفنی حرف زدن.. هرچیزی راجع به اون نه تنها قلبتو، بلکه کل وجودتو اکلیلی میکنه.. وقتایی که دلت براش تنگ میشه، عکساشو بغل میکنی.. بعدش شروع میشه : شکستنِ تو، توسطِ اون..
    دست گذاشتنش روی نقطه ضعفات.. زار میزنی که نمیتونی.. تو میدونی چقد دوست دارم.. نمیتونی کاری کنی که ازت متنفر شم..
    یهو یادِ قدیم میوفتی.. اونم باهات همینکارو کرده بود.. و تو دوباره میشکنی!!
    دوباره میشکنی و اینبار بدتر از قبل.. خیلی بدتر.. و حتی نمیدونی چیجوری باید بلندشی.! چیجوری سرپا کنی خودتو.. از یه طرفی وقتی یاد این میوفتی که چقدر برای موندنش زار زدی و نموند، یکی دیگه رو به تو ترجیح داد.. از خودت متنفر میشی.. اما.. دلم براش تنگ میشه..
  • Aurora Kim
    ۲۷ فروردين ۰۳، ۲۱:۱۶
    Aurora Kim
    دوست داشتی هرموقع خواستی بیا تل باهام حرف بزن اگه باعث میشه حالت بهتر شه @Aurora_melody
    میدونی خودمم درگیر یه همچین چیزیم ...
    اگه وارد رابطه ای که میدونم اشتباهه بشم تهش میشه این چون اون عشق یه طرفه است و فقط منم که دوسش دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7