Aurora Kim

Welcome to my personal daily life
بانک زده ها Aurora Kim
Aurora Kim دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۵۳ ب.ظ

بانک زده ها

های گایز امیدوارم خوب باشین ^^

خب قبل از شروع حرف هام بهتره اول بگم این پست دارای هیچ اسپویلی نیست :)

سو از اونجا که این فیلم خیلی بین آرمی ها جنجالی شد و گفتن توهینه و بعد گفتن توهین نیست و ... من زد به سرم برم ببینم ^-^

حدود چند روز پیش رفتم سینما و خب تنهایی نشستم فیلم رو دیدم :| ... درسته فقط من بلیط این فیلم رو خریده بودم :/ و تو اونجا تنهایی خیلی حس مزخرفی داشت تف ...

ولی حس میکنم باید کنسل میکردن بخاطر یک‌ نفر و نکردن ایح :/ خیلی ضایع بود ولی خب بریم سر خود فیلم :)

این سریال حدود یک ساعت و سی دقیقه هستش و عمیقا شوخی های مناسبی داره اگه بخواین با خانواده برین ببینین ولی عمیقا ارزش نداره بخواین با خانواده ببینین چون احتمالا خوششون نمیاد 👨‍🦯🕳

ماجرای ساده ای داره و کمدی هستش ولی بازیگراش خیلی خوب نقش بازی کردن و اگه بخوام به فیلم نمره بدم از ۵ بهش ۲ میدم (که این فقط نظر شخصی خودمه)

عا اینم بگم که bts توش زیاد مطرح نبود اونقدر چجوری بگم خب متعادل بود، نه خیلی زیاد که شورش در بیاد نه خیلی کم :)

فاطمه ... Aurora Kim
Last Comments :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • فاطمه ...
    ۴ مهر ۰۱، ۲۰:۵۷
    فاطمه ...
    توهینی هم به بی تی اس شد یا نه بالاخره؟
    چون میخوام دانلود کنم ولی یکی میگه توهین کردن یکی میگه نکردن واسه همین موندم
  • Aurora Kim
    ۴ مهر ۰۱، ۲۱:۰۶
    Aurora Kim
    ببین بستگی داره از چه دیدی نگاه کنی میفهمی چی میگم؟
    ولی خودمم نفهمیدم علمای بزرگ آرمی به چه نتیجه ای رسیدن آخر :|
  • Aurora Kim
    ۴ مهر ۰۱، ۲۱:۰۵
    Aurora Kim
    قالب خودم بخاطر نت ملی بالا نمیاد برا همین قالب خود بیان رو زدم که بالا بیاد
    موقته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7