Aurora Kim

Welcome to my personal daily life
#بدون عنوان 5 Aurora Kim
Aurora Kim جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۱۹ ب.ظ

#بدون عنوان 5

دنبال من نگرد!

بگذار فقط افسانه‌وار همان جا که هستیم و هر که هستیم بمانیم. تو خودت باش و من خودم، امروز و امروز و امروز، و بگذار آینده به فردا اعتماد کند. بگذار ستاره ها مراقب ما باشند. بگذار در مدارهای خودمان حرکت کنیم و مطمئن باشیم که در آینده به یکدیگر برمی‌خورند. امیدوارم تجدید دیدارمان نه یک یافتن و پیداشدن که تصادفِ شیرین سرنوشت‌مان باشد!

باز هم دوستت دارم 

                             و...

                                    دوستت دارم 

                                                        و...

                                                              دوستت دارم.

Love, stargirl

(jung mihi) Park roomin ..
Last Comments :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ۲۵ آذر ۰۱، ۲۰:۰۹
    (jung mihi) Park roomin ..
    چه متن خوشگلیه>
  • Aurora Kim
    ۲۶ آذر ۰۱، ۰۸:۰۵
    Aurora Kim
    یس هق خیلی دوسش دارم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7